Hotel Westrich / Bistro Pierrot

Guestbook

Einen neuen Eintrag für das Gästebuch schreiben

 
 
 
 
 
 
 
Mit * gekennzeichnete Felder sind erforderlich.
Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.
Es ist möglich, dass dein Eintrag im Gästebuch erst sichtbar ist, nachdem wir ihn überprüft haben.
Wir behalten uns vor, Einträge zu bearbeiten, zu löschen oder nicht zu veröffentlichen.
Sherry Waddill Sherry Waddill wrote on 02/03/2008 at 09:54
I would like to take this opportunity to say THANK YOU for the wonderful stay we had in your hotel. My sister (Carol Hubbard) and I were guests from 2 14 08 until 2 21 08. We had room 16. Your establishment is one of the nicest places i have ever stayed. It was everything a person could want. It was a home away from home. Your staff is outstanding and your food is next to heaven. If ever i have the opportunity to be in Baumholder in the future, i will surely stop in for a bite to eat and an overnite stay if time permits. Thank you again for everything.
Please wait...